Aeroclub of Chania

Ταξίδι στο  TATOI με  το SX-ATM (Ιούνιος 2008)

(LINK  μόνο με φωτογραφίες)

Πήγαμε πετώντας με το SX-ATM στο  ΤΑΤΟΙ   για την «ICARUS AEROΕΧΡΟ ATHENS  2008»

Η πρώτη αεροπορική έκθεση "ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ" στην χώρα μας είναι πλέον γεγονός. Έγινε στο αεροδρόμιο ΤΑΤΟΙΟΥ απο τις 8 εως τις  15 Ιουνίου. Εμείς σαν Αερολέσχη είχαμε προετοιμαστεί για μια αεροπορική επίσκεψη απο νωρίς. Είχαμε στείλει την απαραίτητη πληροφόρηση μέσω e-mail στα μέλη μας και είχαμε προγραμματίσει μάλιστα και τα 2 αεροπλάνα μας να επισκεφτούν το ΤΑΤΟΙ κατά την διάρκεια του ΣαββατοΚύριακου.

Έτσι λοιπόν το Σάββατο  14 Ιουνίου πετάξαμε μέχρι το αεροδρόμιο ΤΑΤΟΙΟΥ για να δούμε από κοντά τήν έκθεση  «ICARUS AEROΕΧΡΟ ΑΤΗΕΝS 2008» με αεροπλάνα κατηγορίας «ελαφρά & Υπερελαφρά».

Το ταξίδι ήταν απολαυστικό λόγω του καλού καιρού και της μεγάλης διαύγειας της ατμόσφαιρας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που κάναμε η  πορεία μας ήταν 320ο στα 4500’ με πρώτο σημείο αναφοράς το SOKRI το οποίο βρίσκεται ανατολικά των Κυθήρων. Ακολουθήσαμε τα ανατολικά παράλια της Πελοποννήσου (από το σημείο αυτό μπορούσαμε να δούμε την Φαλκονέρα, την Αντίμηλο και την Μήλο στο βάθος) και σε λίγο φτάσαμε στο σημείο VELOP κατερχόμενοι στα 2500’. Η νήσος Ύδρα στα αριστερά μας και σε λίγο στο ναυτιλιακό σημείο  «ABEAM YDRA» ακριβώς στο βόρειο άκρου του νησιού κατεβήκαμε στα 1500’. Περάσαμε ανατολικά της ΑΙΓΙΝΑΣ , πάνω από το παλιό αεροδρόμιο του  Ελληνικού ανεβήκαμε ξανά στα 2500’ και φτάνοντας στο ολυμπιακό στάδιο (ΟΑΚΑ) κάναμε επαφή με ΤΑΤΟΙ (122.65). Μας ζήτησαν να κάνουμε holding πάνω από το στάδιο και σε λίγο «SX-ATM  αναφέρατε στο ανατολικό υπήνεμο του 21». Κατεβήκαμε στο ύψος κυκλοφορίας, φτάσαμε στο ανατολικό υπήνεμο και αφού πήραμε την άδεια προσγείωσης στον «21» κάναμε το αριστερό βασικό με όλη μας την «μαγκιά» (ήταν και αρκετοί θεατές από κάτω) και στην τελική με άψογο στήσιμο πιάσαμε ακριβώς στην αρχή του λίγο κατηφορικού διαδρόμου όπου στην διασταύρωση «Β» είχαμε ήδη απελευθερώσει.

Με το Follow me που μας περίμενε πήγαμε κατευθείαν στο Bowser της AirBP και ανεφοδιαστήκαμε και μετά αφού σταθμεύσαμε στον χώρο που μας υπέδειξαν επισκεφτήκαμε τον εντυπωσιακό χώρο της έκθεσης.

Θερμά συγχαρητήρια στην  οργανωτική επιτροπή της AOPA Hellas και ιδιαίτερα στους :  Γιούλη Καλαφάτη,   Μαρίνα Ζομπανάκη  Μπίλλυ Κώστα.

Φωτογραφικό υλικό της έκθεσης στα παρακάτω LINKs:

Οι συμμετέχοντες Γιώργος Μπαρμπούνης και Γιώργος Σκουλούδης.

Το αεροπορικό Μουσείο ΚΥΡΙΑΚΟΥ.

Εγώ με τους Γερμανούς ασφαλιστές  μας (Patrick Grummer & Colin Woolard)

Άποψη των επισκεπτών (Φωτο 1  2)

Υπερελαφρό ΙΒΙS.

Υπερελαφρό AT-4.

Cirus VLJ.

Cirrus girls Φωτο 1 και Φωτο 2      (Στατιστικέ αναλύσεις με θέμα  "τι ενδιαφέρει περισσότερο τους επισκέπτες" ..... 1   2  3  4  ).

Pipistrel TAURUS (Καταπληκτικό Μοτοανεμόπτερο ............ και εδώ η εξήγηση γιατί οι γυναίκες ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να πετάξουν με ΣΤΙΚ .... ).

Το PANEL του GROB. (ΠΡΟΣΟΧΗ δεν είναι ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΟ !!!)

Υπερελαφρό PIONEER.

Υπερελαφρό TECNAM (με ανασυρώμενο σύστημα).

Ακροβατικά ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ PIONEER

Το ταξίδι της επιστροφής ήταν το ανάστροφο. Περάσαμε όμως λόγω κυκλοφορίας πιο κοντά στην καρδιά της ΑΘΗΝΑΣ και βγάλαμε κάποιες απίθανες φωτογραφίες.

Σταθμός ΜΕΤΡΟ.

Ακρόπολις 1

Ακρόπολις 2

Κουκάκι.

Παλιό αεροδρόμιο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ (LGAT).

Ο Κυβερνήτης της πτήσης επιστροφής.

Abeam ΥΔΡΑΣ.

.Στην πτήση αυτή συμμετείχαν τα μέλη: Γιώργος Μπαρμπούνης, Κοσμάς Κιμιωνής και Γιώργος Σκουλούδης.

Η διάρκεια της πτήσης (START engine - STOP engine) ήταν 1 ώρα και 50 λεπτά.

LINKs

Οπτικό υλικό  που ετοίμασε  το μέλος μας Νίκος Μαγγιώρος με δικές του φωτογραφίες και VIDEO.

Οπτικό υλικό στο φωτοάλμπουμ της HellasGA

Οπτικό υλικό και περιγραφή απο τον Σταύρο Κεχαγιά της Αερολέσχης Βέροιας (Σε μερικές φαίνεται και το SX-ATM)

icarusaeroexpoathens η επίσημη σελίδα της ΕΚΘΕΣΗΣ